Amiga Review

Amiga Review

Amiga Review (9)

Amiga Review vydávala od roku 1994 společnost Atlantida s.r.o, která se zabývala prodejem počítačů Commodore a dalšího výpočetního příslušenství. Časopis se ze začátku věnoval také počítačům C64, ale stěžejním bodem byl počítač Amiga. Náklad byl 10 000 kusů. S časopisem bylo také možné zakoupit PD diskety, které obsahovaly většinou užitkové programy. Z dalších možností byla možnost objednávat cover disky, které obsahovaly demoverze programů a her.

Hra, jež přišla v nesprávný čas.

Black může být třeba Denim, Celebration nebo Magie. Black však může být také Viper a právě stejnojmennou hru vytvořila italská skupina „Light Shock“ a nám ji k otestování poskytla rakouská producentská firma „NEO Software“.

Na tuhle hru jsme čekali několik let. Několikrát byl vývoj přerušen, dvakrát ukončen, dvakrát změnila vývojáře a producenta, dvakrát byla přejmenována.

Není to tak dlouho, co se na našich friedly mašinkách objevila hra. Nebyla to hra ledajaká a spoustě lidí se vcelku líbila. Protože se líbila, tak se asi i prodávala a to dává ve většině případů slušnou šanci na pokračování. Zeewolf II je ještě lepší. Fakt.

Heretic II

pondělí, 10 březen 2014

Po těžkém boji Corvus konečně zasáhl Dsparila šípem Fénixa. Dsparil dříve než se rozlétl na kusy, pronesl posledním dechem sudbu, která se měla stát Corvusovým osudem. Poté, co prošel portálem, pochopil, co Dsparilova věštba znamenala. Byl přenesen do vnějších světů, bez naděje na návrat domu Roky bloudil po nekonečných pláních vnějších světů. Každý další svět, kterým procházel, byl pochmurnější a nepřátelštější než předchozí.

Je to něco jako Doom a možná ještě lepší!

Bylo by zajímavý pokusit se zjistit kolikrát začínal nějakej článek žvatláním o natržený plachtě, ale je fakt, že o situaci, která momentálně na amiga scéně panuje se nic jiného říct nedá. S doomovkama se na amize roztrh pytel. Každej se jak blázen snaží dokázat, že na amize to taky jde, a že texture-maping jde velice slušně provozovat i na počítači, který se zdál být kvůli svému doom-módu (sice triviální, ale přesto celkem výstižný pojem pro amigovskej non-chunkycooper mód) venku ze hry. Je mi nesmírným potěšením říct, že Breathless je skutečně první zoomovačka, o který můžu směle prohlásit: Je to něco jako Doom a možná je to ještě lepší !

„Poručík Roman Alexandria na váš rozkaz, pane!“ zaburácel kanceláří štábního komandanta Bloise Fulchera sebevědomý hlas.
„Á, Alexandria. Jsem rád, že ses konečně uráčil dovalit ten svůj vopruzenej zadek až sem. Říká ti něco slovo ROZKAZ!“